عاشقی که دل همه را به درد آورد !!

7:22 قبل از ظهر

عاشقی که دل همه را به درد آورد !! + تصاویر

به گزارش تک ناز عکس این دو پرنده در کشور اکراین گرفته شده است و میلیون ها نفر در کشور آمریکا و اروپا با دیدن این عکس ها گریه کرده اند. عکاس این عکس ها آنها را به بالاترین قیمت ممکن به روزنامه های فرانسه فروخته است و تمام نسخه های روزنامه در روز انتشار این عکس بطور کامل فروخته شده است.

این تصاویر قبلا در سایت منتشر شده ! بدلیل جذابیت آن دوباره با توضیحات کامل قرار گرفت.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب

شنبه 6 خرداد 1391برچسب:,به قلم: تنها

حقه‌ها و ترفند‌هاي اينترنتي

7:21 قبل از ظهر

اگر از افرادي هستيد كه وب گردي كار اساسي شماست و شب و روز در حال سر زدن به سايت هاي مختلف هستيد توصيه ما اين است كه تمام اين مقاله را حفظ كنيد و ياد بگيريد زيرا بسيار بسيار براي شما كارامد است.

اين ترفند ها در واقع راه هاي ميانبر براي دست يافتن به محتويات سايت هاست و به بهبود تلاش شما براي دستيابي به محتويات سايت ها كمك مي كند.


ترفند اول:
اگر وارد سايتي شده ايد كه تمايل شديدي به ديدن عكس هاي آن داريد اما نمي توانيد عكس را ببينيد يا به عبارت ديگر عكس مورد نظر به صورت مربعي كه در آن ضربدر قرمزي قرار گرفته مشاهده مي شود.براي اين كار اغلب راست كليك كرده و گزينه show pic را كليك ميكنند كه ۹۰درصد بي فايده است اما راه حل جالب آن:

بر روي آيكون عكس راست كليك كنيد و بعد properties را انتخاب كنيد. در اين كادر محاوره اي مشاهده شده كافي است آدرس جلوي URL را در قسمت adressصفحه جستجو گر هاي خود بنويسيد و دكمه enterرا بفشاريد.

در اين صورت عكس قابل مشاهده است. اما اگر قابل مشاهده نبود ديگر نمي شود كاري كرد چون صد در صد لينك عكس داراي مشكل شده است.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب

شنبه 6 خرداد 1391برچسب:,به قلم: تنها

كدوم يكي راست ميگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

7:12 قبل از ظهر

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

شنبه 6 خرداد 1391برچسب:,به قلم: تنها

خداباهامه!!! جملات زیبا ارزو ..................................... سال نو مبارک ارزومند ارزوهایت ارزو ارزو ارزو ارزو ............................................... آرزو ..................................... کجایی؟ عشق .................... حرف دلت کسانی که پشت سرتان حرف می زنند بنگر که چگونه می افتی بعد از هر لبخندی خطاهایم ................ مطالب خواندنی و عاشقانه پس این چی؟؟!! لطفا بخونید! انسانیت زنده است هنوز ... جملات احساسی و ناب روزه جملات احساسی زیبا و جذاب ! (تصویری) چه کسی بهتر از تو ؟! راهِ آسمـان همیشه بـاز است ... جملات احساسی زیبا و جذاب ! (تصویری) جملات احساسی زیبا و جذاب ! (تصویری) جملات احساسی زیبا و جذاب ! (تصویری) جمله های پر معنی اشتباه جـمـلـه هـای غـمـگـیـن و دردنـاک رفتی... آخرت عشق ؟؟؟؟؟؟؟ جملات زيبا از زنده ياد حسين پناهي دل نوشته ........... راحت شدي ... عاشق قسمت مي ترسيدم زندگي حضورت دوست داشتني زیباترین جملات عاشقانه يك نفر فرمول عشق کشف شد!!!!!!!!!! به ادم ها نخند .......... دستان تو مکه... عادت اشک میریزه عاشقانه دلم برات تنگه